Bra dag

Idag har varit en bra dag. Den blev inte riktigt som planerat men...

Precis när jag fått på barnen och mig alla vinterkläder för att gå till Karamellagret upptäcker jag att min plånbok är borta. SKIT! Den ligger i bilen som är på Henriks jobb.
Så vi fick gå in igen och barnen var lagom glada, NOT! :) Med lite fika och julmust fick jag dem på andra tankar.

Sen kunde inte Maria och Rasmus komma men istället kom Sophie, Melker och Ebba hit en stund. Det var väldigt trevligt. Emil och Melker lekte länge och tittade på film medan jag och Sophie satt med de minsta och pratade.

MEN, Henrik kom hem innan Karamellagret stängde så vi hann köpa polkagrisar och hänga i granen ändå! Så toppen! Dock blev polkakäpparna lite små, vi brukar köpa större. Men men, barnen bryr sig inte, det är ju godis :)


God kväll!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Det var jättetrevligt! Måste vi göra oftare=)kramar!

2010-12-21 @ 23:38:34
Postat av: Jenny

Så himla fint smyckad gran du har Karin!=)

2010-12-22 @ 09:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0