2 år sedan

Om bara 4 veckor fyller Liam 2 år. Min bebis är inte så liten längre. Han har blivit så stor. Men ska jag vara ärlig så känns det som det var mer än 2 år sedan han föddes, det känns som minst 3-4 år.

För två år sedan hade jag precis gått på mammaledighet och lämnade den roligaste arbetsuppgiften och en av de bästa arbetsgrupperna jag jobbat med, bakom mig.

Nu sitter jag här och går i skolan istället, vilket jag aldrig trott jag skulle göra igen. Men jag är så tacksam för att jag har gjort det, evigt tacksam.

För två år sedan var jag mycket tjockare också, rent utsagt 30 kg tjockare, det var mysigt med en sån tjocklek :)

Undra hur livet set ut om ytterligare 2 år ? Den som lever får se.



Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & Noel<3

Åh mys <3 Saknar mina bebismagar.. Tiden går så fort juh :(

2010-12-03 @ 12:33:33
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Liza

Fina bebismagar, ser så mysigt ut :) Men när man ser dig idag skulle man aldrig tro att du varit så "stor" :D

Va lång har du gått på kort nr2?

2010-12-03 @ 21:57:14
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

mysmagen:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0