Oskars dop

Under eftermiddagen kvällen tillbringade vi en stor del i Karlstad jag och barnen. Först åkte vi till Bergvik där jag köpte julkläder till barnen som de ska få ha på julafton. Emil är så pass stor nu så han fick välja vad han själv ville ha. Han fick även välja åt Liam. Till sig var det utan tveka en Spider Man-tröja han skulle ha, PROMT :)

Efter Bergvik åkte vi till Norrstrands kyrkan till Oskars Dop. Det är min kusin som är född i sommras, 21:e juli.
Tack och lov var även min mamma och pappa där så de kunde hjälpa mig i kyrkan med Emil (som har myror i rumpan). Så det gick bra, Emil var duktig. Liam också.
Min syster Anna är gudmor till Oskar.

Jag avslutar med lite bilder från dopet:





Min syster Anna och Oskar




Anna och Liam




Tårtans marsipan färgade Emils tunga blå ;)


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Tröja? =)

2009-12-19 @ 21:53:33
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0