Mammaträff i Filipstad

Igår träffades vi mammor från vår föräldragrupp då våra idag 4-åringar var små bebisar. Vi har fortsatt att träffas så gott vi kan, men det blev svårare och mindre tätt mellan träffarna när vi alla började jobba.

Igår träffdes vi igen, dock inte alla, men 4 av oss. Det var jag, Åsa, Cecilia och Mia. Eva-Lena och Helen kunde tyvärr inte komma. Vi träffades hos Åsa och gick sedan till Alexander och åt mat. Det var jätte trevligt!
Vi åt oxfilé med friterad stavpotatis och rödvinsås. Efterrätten blev fransk chokladkaka med vispgrädde och nån hallonsås. Smarrigt!
Det blev en trevlig kväll och jag hoppas vi kan ses snart igen.

Idag har jag ingen bil hemma tyvärr. Annars hade jag tänkt åka till mina föräldrar i Björneborg. istället sitter vi här hemma och inte gör nått. Det enda vi gjort är att tagit oss en promenad i regnet till COOP och JYSK. Jag köpte några nya blockljus som jag ställde på vardagsrummet och en jätte söt julblomma i en kruka.

Ikväll ska några vänner komma hem till mig. Vi ska ha mys kväll och jag ska få träffa Kryckan! Jag har inte träffat henne sedan oktober 2008. Hon har varit ute och rest och bott i Australien LÄNGE :) Hon är hemma i Sverige på besök så vi ska ses ikväll. Jag har köpt hem lite läsk och chips, som förgyller en trevlig kväll.

Ha de gott!



Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Tack! :) Alice blev 2 år i oktober, och Lowe blir 7 månader nu i December :) Dina då?

2009-12-05 @ 17:15:17
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Din menade jag så klart :D

2009-12-05 @ 17:15:52
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Jaha okej, för jag drar ner till bvc till kl 1, för det är då dom har drop in! Men kanske kan komma hem till dej efteråt om du är hemma? På onsda hade vi tänkt o fika kl 1, så om du vill kan du ju vara med en stund iaf innan du ska hämta emil :D

2009-12-06 @ 09:49:22
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0