Lite bättre

Ja, eftermiddagen blev bättre med Emil. Han har hållit sig relativt lugn, trots att morgonen startade i helvetet. Emil har haft en väldigt rolig eftermiddag då Noah kom och hälsade på, det skiljer bara 9 månader ungefär mellan dem. De härjade pojkarna.

Noahs mamma Helen var med, givetvis, och Elin och Thea. Så vi fikade och pratade, det var verkligen jätte trevligt! Emil fick ett par tofflor utav Helen och Noah som han älskade, han skulle sova med dem i natt till och med.

Under dagen när Emil var på dagis fixade jag en julklapp till. Jag köpte även en mini-julgran till Emil som han fick ha i sitt rum. Dock kunde han inte ha den på sitt nattduksbord som han ville, för Liam rycker ned den då. Så uppe i fönstret får den vara på dagtid och på dattuksbordet på natten när Liam sover.

Jag hade tänkt åka till Karlstad nån dag och köpa de sista julklapparna, ensam utan barn. Men eftersom jag inte har nån barnvakt och Henrik ska vara borta hela veckan så får jag hoppa över och skjuta det framåt. Han är bara ledig på fredag, men då ska vi ha tidigt kalas för Liam och på kvällen ska jag ut (i Filipstad) med vänner från mammagruppen. Det var mammagruppen när Emil var liten.

Tänk att det är december redan! Shit, det är snart nytt år igen. Imorse var det kallt och jag hade inte satt på motorvärmaren så det var massor av is på rutorna. Det är mysigt med lite kyla, men isen är för tölig!

Nu ska jag försöka få min "MAMMA-BEBIS" att sova. Han höll sig vaken ända till 23:30 igår kväll! Jag vet inte vad han gick på för nått! Jag pratar givetvis om Liam. Ikväll ska han banne mig sova tidigare.



Emil klär sin gran



Emil har klätt klart sin gran och vi har tänt belysningen.

Kommentarer
Postat av: Minna

Hejsan.

Säger bara stackars storbröder.. Viggo får inte heller ha sin julgran i fred...Vet inte hur många gånger Vanna slet ner den innan vi fick möblera om lite o ställa den i ett hörn med möbler för..

Har ju ingen fönsterbräda i Viggos rum längre..

Men fin e den.. ; )

Ses på fre

Kram Minna

2009-12-01 @ 22:25:24
Postat av: Sandrah

Ja det är me&i han har :)

2009-12-02 @ 08:29:35
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0