Julafton

Vår julafton firades i Filipstad med barnens farmor och farfar. På kvällen kom barnens kusiner och deras föräldrar också. Vi fick massa god julmat, god efterrätt och MASSOR av paket!
Tomten kom och barnen var inte rädda alls. Emil har aldrig varit det och Liam visade inga tecken på det heller, trots att han hade en sån där otäck mask på sig.

Jag fick själv, lite så där akut, agera jultomte för vänner till svärföräldrarna och några släktingar till dem. Jag har aldrig varit jultomte och jag blev ärligt talat skitnervös! Det gick bra och på köpet fick tomten ett paket med sig hem; En PARADIS ask. Det lönar sig att vara tomte ;)

Idag var det meningen att vi skulle åka till Björneborg och fira jul, men min pappa (barnens morfar) ligger i magsjuka så vi åker inte dit. Jag vill inte utsätta varken barnen eller mig själv för skiten. Så vi får vänta några dagar och fira jul med dom då.

Min syster Emma och hennes pojkvän Alejandro kommer hit idag i alla fall :) De ska hälsa på en stund innan de åker vidare till Björneborg. De åker ända från Oslo och hade betsällt biljetter osv, så de trotsade magsjukan och kommer åka hem till våra föräldrar efter de varit hos oss.

Nu ska vi äta frukost!



Jag är jultomte (tack och lov för att slippa masken)


Jennifer och Liam


Jultomten hos farmor och farfar



Emil med sin kusin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0