En dag i vårt liv

Henrik har varit ledig idag så jag har fått tagit mig en promenad idag för första gången på väldigt länge utan barnvagn. En dröm!

Emil hade sitt sista gympa pass idag. Det slutade med att vi åkte hem efter 15 minuter. Vi hade nämligen fika med oss idag, eftersom det var sista gången. Han hade bestämt att vi skulle fika först innan vi hade en kort gympa stund. Så han bara grinade och surade konstant. Till slut säger han "Jag vill åka hem", så då gjorde vi det. Han skulle aldrig sluta tjura annars, jag känner honom. Han är ändå inte intresserad av gympan, han ska bara göra tvärsemot alla ändå.

Jag har köpt mig tre nya BH:ar idag. Det var hundra år sedan jag hade en "vanlig" BH på mig. Jag går ju bara runt i aminingsbh:ar nu för tiden. Men jag köpte på mig några på REA då jag snart ska börja jobba. På jobbet kommer jag faktist vilja gå med en "vanlig" BH :)

Idag har jag även lämnat plasma igen på blodcentralen. Det gick bra, idag med. Sticket när nålen ska in i armen känns knappt och inte det andra heller.

Nu ska jag lägga Liam, som börjar bli snorig, sedan ska Henrik och jag kolla på Flickan som lekte med elden. Vi köpte den idag.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vanlig BH har jag inte haft sen jag blev gravid typ. Känns så konstigt med vanlig nu när man haft amningsbh så länge haha :)

2009-12-10 @ 21:40:28
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0