Åke är tillbaka!

Vår lille Åke hade imorse varit borta i två dygn. Jag släppte ut honom i lördags morse och imorse hade han fortfarande inte kommit tillbaka. Det är inte likt honom, han brukar vara ute i max någon timme i följd.

Så jag ringde djurhemmet som skrev upp info om Åke, hur han såg ut och hur hans halsband såg ut osv. Jag gjorde även en polisanmälan, som jag fick rådet av att göra via djurhemmet.

Nu på eftermiddagen ringde en tjej till mig som hade fått mitt nummer via djurhemmet. Hon hade Åke hos sig. Han hade gått långt, nästan ända bort till MAXI och varit hos denna familj i över ett dygn.

Nu är han hemma, i säkert förvar. Vår älskade Åke!






Liam gosar med Åke

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Svar: ja, jag fick lite extra där nu innan jul! =) Det är mycket fräsigt jobb hehe =) Vad gosigt det ser ut med Liam och ÅKE!!! =D

2009-12-14 @ 22:55:16
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: emma

nemen försvann åke? tur att han kom tillaa då! va fina bilder du har på bloggen! ja lägntar till ja får komma till er!!

2009-12-16 @ 13:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0