2:a advent

Emil fick tända andra adventsljuset idag med.

Det blev en väldigt trevlig kväll igår med tjejerna! Det var verkligen kul att få ses Kryckan igen. Hon hade med sig lite bilder från Australien och även två filmer. En när hon hoppar fallskärm och den andra är de snorklar med valhajar.
Jag kom inte i säng förens 2 i natt och jag vaknade kl. 7 imorse. Gissa om jag är lagom trött idag.

Vi ska strax klä på oss och ta en långpromenad till Henriks jobb och hämta bilen. Sen åker vi nog till Björneborg, till mina föräldrar.

Kryckan och Liam


Kommentarer
Postat av: malin, mamma till alice o lowe

Kom på att du hade två barn sen ändå ;) Minnet är inte alltid som det ska!



Snart 1:års kalas då :) Alltid roligt med första födelsedagen!

2009-12-06 @ 12:58:58
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0